W związku z trwającą pandemią koronawirusa, nasza firma wprowadziła szereg działań, mających na celu ochronę i bezpieczeństwo pracowników i Klientów.
Nasi pracownicy przed rozpoczęciem pracy mają mierzoną temperaturę, aby wykluczyć udział w wizytach osób potencjalnie chorujących na Covid-19.
W pierwszej kolejności, przed każdą wizytą u Klienta, nasi pracownicy dezynfekują ręce, dokumenty i inne przedmioty, które mogą zostać przekazane podczas wizyty u Państwa.
Każdy z naszych pracowników podczas wizyty ma zakryte usta i nos, które chronią przed ewentualnym przeniesieniem wirusa.
Witamy się z Wami tradycyjnym „żółwikiem” lub po prostu miłym „dzień dobry”, aby unikać podawania otwartej dłoni.
Podczas wizyt u Klientów przestrzegamy zasad DDM – dezynfekcja, dystans i maseczka. Zachowujemy bezpieczny odstęp, a w przypadku potrzeby przekazania dokumentów do podpisu, odpowiedzialny za to jest tylko jeden z pracowników.
Staramy się przekonać Klientów, że najbezpieczniejszą metodą przekazania pieniędzy w obecnym czasie są przelewy, jednak rozumiemy, że nie zawsze jest taka możliwość, dlatego przed przekazaniem gotówki, także ta zostaje odpowiednio zdezynfekowana.